niedziela, 16 lutego 2014

Rozdział 2: Wyjątkowe randki

                                                                   Camila

Naty ! Naty ! Przynieś mi wodę w temperaturze 17, 5 st. !!  A i przy okazji zamów mi TAXI pod studio nagraniowe RockRecords do mojego kochanego Maxusia !!! Jejku jak się za nim stęskniłam ! 
( Cami wchodząc do Studia On Beat ) Ludzie kłaniajcie się królowej, bo zaraz oświecę was swoim blaskiem !

I zaczęła śpiewać.......

Quién le pone límite al deseo
cuando se quiere triunfar?
No importa nada
Lo que quiero es cantar y bailar

La diferencia esta aquí
dentro en mi circuito mental
Soy una estrella destinada a brillar

(O, o, o)
Somos el éxito
(O, o, o)
Somos magnéticos
(O, o, o)
Somos lo máximo
Cómo sea, dónde sea voy a llegar

O, o, o,o
o,o, o......

                                                               Leon i Violetta

- La-La-La-Lara ?! Lara ?! Dlaczego nam to zrobiłaś - zapytała Violetta
- Jeżeli Leon nie jest mój to nie będzie nikogo ! - wykrzyczała Lara

Narrator:    I wtedy wyciągnęła karabin maszynowy
Violetta zaczęła piszczeć na całe miasto i dzięki niej usłyszała ją Lu !
Gdy Lara napełniła karabin nabojami Ludmiła rzuciła się na Larę od tyłu i krzyczała ! Ludzie uciekajcie !
Diego ich rozplątał i uciekli a Diegomiła zajęła się związaniem Lary !
Wtedy wrócili do domu Leona i tam siedzieli aż do nocy opowiadając sobie kawały.....

                                                             Andres

Ten wieczór będzie genialny ! Czuję że na zawsze będziemy już razem ! Tak strasznie ją kocham ! To dziewczyna mojego życia ! Francesca będzie zachwycona ! Wszystko zaplanowałem ! Będzie romantyczna kolacja, kino, spacer po parku i wtedy powiem jej to.....




                                                           Francesca
Nie wiem co on kombinuję, ale podoba mi się to ;) Teraz jadę do mojej siostry, Emmy, bo razem wybieramy się na zakupy. Przecież muszę jakoś wyglądać na tej randce z Andresem ;) Łaziłyśmy po galerii 7 godzin. Kompletnie nie wiedziałam co kupić. Na szczęście była ze mną Emma i doradziła mi żeby kupić TO .  Teraz czekałam. Byłam ciekawa o co chodzi bo powiedział że zapamiętam ten wieczór do końca życia.....



  Od autorki:    I jak Wam się podobał mój 2 rozdział   ?! Chcecie NEXT ?!  A jak myślicie co Andres powie Francesce ?!  Piszcie w komentarzach !                               

3 komentarze: